Megaflex-kulunvalvonnan huolto ja tuki
Kulunvalvonta on yrityksesi tilojen ja turvallisuuden ytimessä. Siksi autamme huolehtimaan siitä, että laitteet ovat aina kunnossa ja järjestelmä päivitettynä uusimpaan versioon.
Ota yhteyttä Megaflexin tukeen:
Puhelintuki takaisinsoittopalvelulla
Puhelintuki tarjoaa apua akuutteihin huolto- ja tukitarpeisiin. Halutessasi voit hyödyntää myös takaisinsoittopalveluamme; jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Ma-pe klo: 8-16
+358 974 790 808 (mpm/pvm)
Sähköpostituki
Pyrimme vastaamaan saapuviin tukipyyntöihin viimeistään seuraavana arkipäivänä. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa voit lähettää kiireellisen tukipyynnön myös sähköpostitse otsikolla "kiireellinen" sekä kuvaus käyttämästäsi järjestelmästä ja siinä ilmenneestä ongelmasta.
Kaikki Megaflexin yhteystiedot
Etsitkö myynnin, laskutuksen tai yrityksemme yhteystietoja? Löydät ne kootusti yhdeltä sivulta.
Valtakunnallinen huolto- ja kumppaniverkosto palvelee kautta Suomen
Megaflexin valtakunnallinen kumppaniverkosto asentaa ja huoltaa laitteistoja kaikkialla Suomessa – ja tarvittaessa myös maamme rajojen ulkopuolella.
Kumppaneinamme toimivat lukko- ja turva-alan sertifioidut asiantuntijat, joten tarjolla on taatusti luotettavaa ja laadukasta palvelua.
Megaflexin huolto auttaa kaikissa ongelmatilanteissa
Nykyaikainen kulunvalvontajärjestelmä on vakaa ja helppokäyttöinen. Järjestelmä sisältää kuitenkin myös käytössä kuluvia osia, kuten lukkoja ja kaapeloinnitkin saattavat joskus tarvita tarkistamista. Megaflexin huollosta vastaa valtakunnallinen verkosto, joten saat ongelmissa ja vikatilanteissa apua nopeasti ja luotettavasti.
Aloita ottamalla meihin yhteyttä puhelimitse tai mailitse. Ohjaamme huoltopyyntösi alueesi asiantuntijalle ja pääsette asiassa nopeasti eteenpäin.
Sovellustuesta apua Megaflex-järjestelmän käyttöön
Kulunvalvontajärjestelmän ohjelmisto toimii pilvessä, joten käytössäsi on aina uusin, päivitetty versio. Yleisimmät vikatilanteet voidaan myös selvittää ja ratkaista etänä – tässä auttaa Megaflexin sovellustuki.
Suomen- ja englanninkielinen tuki on käytössäsi heti kulunvalvontajärjestelmän käyttöönotosta alkaen. Saat tukeen yhteyden puhelimitse, sähköpostitse ja sivun yläosan lomakkeella.
Tarvitsetko pääkäyttöpalvelua tai kulunvalvonnan koulutusta? Sekin onnistuu!
Pääkäyttäjä huolehtii Megaflexin asetuksista: esimerkiksi kulkuoikeuksien muokkaamisesta tai kulkutunnisteiden hallinnoinnista. Kulunvalvonnan pääkäyttäjä sovitaan järjestelmän käyttöönoton ja koulutuksen yhteydessä.
Joskus kuitenkin käy niin, että kulunvalvonnalle ei löydy valmista vastuuhenkilöä tai työntekijää, jonka tontille Megaflexin pääkäyttö sopisi. Silloin autamme mielellämme räätälöimällä yrityksellesi palvelupaketin, jonka avulla Megaflexin päivittäiskäyttö ja kulunvalvonnan hallinnointi sujuvat kuin tanssi vain.
Jos tarvitset pääkäyttöpalveluita tai koulutusta Megaflexin käyttöön, ota meihin yhteyttä.
Kokemuksia Megaflexin sovellustuesta
-
"Asiakaspalvelu toimii pääsääntöisesti nopeasti, mikä on mielestäni vaatimus kriittisissä järjestelmissä, kuten kulunvalvonnassa. Hyvää työtä!"
Megaflex-sovellustuen asiakaspalaute
-
"Tuki toimii nopeasti ja hyvin."
Megaflexin-sovellustuen asiakaspalaute
-
"Kiitos avusta ja tilanneseurannasta vikatilanteen osalta. Lukija oli lähtenyt toimiaan eikä vika enää toistunut. Tekninen tuki seurasi muutaman päivän tilannetta, ennen kuin sulki tiketin."
Megaflexin-sovellustuen asiakaspalaute
-
"Vastaus tuli nopeasti ja asia tuli hoidettua nopeaan."
Megaflex-sovellustuen asiakaspalaute
-
"Tehokasta toimintaa."
Megaflex-sovellustuen asiakaspalaute